Zamjena i povrat

ZAMJENA (ukoliko želite drugi model ili veličinu)

Imate pravo na povrat robe u roku od 15 dana po primitku pošiljke.

Za zamjenu robe potrebno je ispuniti Obrazac za zamjenu koji možete preuzeti na dnu stranice ili zatražiti putem kontakt forme.

Slanje novog artikla radimo po primitku prethodno dostavljenog Obrasca za zamjenu na temelju kojeg provjeravamo raspoloživost željenog artikla za zamjenu.

U slučaju zamjene razmjenu paketa pokreće NGN INTERNATIONAL d.o.o. na način da ćete prilikom isporuke željenog artikla za zamjenu, po istom kuriru povratno poslati prvi artikl koji mjenjate. Prilikom slanja artikla za zamjenu artikl se mora vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži zapakiranoj u paket u dodatnu ambalažu. Trošak dostave zamjenskog artikla u jednom smjeru plaća NGN INTERNATIONAL d.o.o. a u drugom kupac koji trošak dostave u iznosu od 36kn plaća prilikom pouzeća. Zamjena artikla za drugi model ili drugu veličinu moguća je isključivo ako je artikl neoštećen i nenošen.
Ukoliko je artikl vraćen u oštećenoj originalnoj ambalaži na žalost nije moguće ostvariti povrat ili zamjenu.

POVRAT (ukoliko želite povrat novčanih sredstava)

Slanje kupljenog artikla je potrebno izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 15 dana od primitka paketa.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je uplata izvršena. Ukoliko je Vaša narudžba plaćena karticom novac će biti vraćen na karticu, a za plaćanje pouzećem sredstva ćemo uplatiti na željeni tekući račun.

Prilikom slanja povrata naručenog artikla trošak poštarine snosi kupac te artikl šalje po kurirskoj službi po vlastitom izboru i po uvjetima koji odgovaraju kupcu.

Artikl se mora vratiti nenošen u neoštećenoj originalnoj ambalaži zapakiranoj u paket u dodatnoj, poželjno kutiji ili sličnoj ambalaži u kojoj je isporučen.

Stanje vraćenog artikla isključivo je odgovornost kupca. GLS-ovi djelatnici nisu nužno upoznati s procedurama i pravilima tvrtke NGN INTERNATIONAL d.o.o. te molimo kupce da prate upute navedene na našim stranicama te na Obrascu za zamjenu i povrat.

Prilikom slanja artikla potrebno je navesti našu adresu za povrate o kojoj će Vas uputiti naša web služba na temelju prethodno poslanog Obrasca putem kontakt forme na info@ninewest.hr

Napominjemo da je kurirskoj službi potrebno okvirno 3 radna dana za prijevoz paketa u svakom smjeru te molimo za strpljenje dok obradimo Vaš zahtjev za zamjenu ili povrat.

Zbog dodatnih troškova službe HP (Hrvatske pošte) nismo u mogućnosti preuzimati pakete koji se dostavljaju HP službom. Povrate svih drugih dostavnih i kurirskih službi primamo.

Ostale uvjete poslovanja Nine West webshopa možete pronaći na ovom linku.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili zamjenu proizvoda preuzmite ovdje.