Zamjena i povrat

ZAMJENA (ukoliko želite drugi model ili veličinu)


Imate pravo na povrat robe u roku od 14 dana po primitku pošiljke.

Za zamjenu robe potrebno je ispuniti Obrazac za zamjenu koji možete preuzeti na dnu stranice ili zatražiti putem kontakt forme.

Slanje novog artikla radimo po primitku prethodno dostavljenog Obrasca za zamjenu na temelju kojeg provjeravamo raspoloživost željenog artikla za zamjenu.

U slučaju zamjene potrebno nas je obavijestiti o svojoj odluci porukom putem kontakt forme (info@ninewest.hr) ili telefonom na 091 484 0800 kako bismo Vas uputili u detalje adrese za povrat artikla koji želite zamjeniti.

Ukoliko želite kupljeni artikal zamjeniti za drugi, uvjet je da cijena tog drugog artikla bude ista ili veća od cijene artikla koji želite zamjeniti.

Prilikom povrata artikla za zamjenu, kupac snosi trošak povrata te artikl šalje po kurirskoj službi po izboru kupca i po uvjetima koji odgovaraju kupcu.

Zbog dodatnih troškova službe HP (Hrvatske pošte) nismo u mogućnosti preuzimati pakete koji se dostavljaju HP službom. Povrate svih drugih dostavnih i kurirskih službi primamo.

Kada artikl stigne na navedenu adresu uz prethodnu kontrolu da su ispunjeni Uvjeti da je artikl propisno zapakiran, neoštećen i nenošen, pokrenut ćemo proceduru slanja zamjenskog artikla.

Trošak dostave slanja zamjenskog artikla plaća kupac, osim u slučaju kada je kupac izvorno dobio neispravan ili pogrešan artikl.

Prilikom slanja artikla za zamjenu, artikl treba vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži zapakiranoj u paket u dodatnu ambalažu.
Zamjena artikla za drugi model ili drugu veličinu moguća je isključivo ako je artikl neoštećen i nenošen.

Zamjena ili povrat artikala kupljenih putem web-a nije moguće menjati ili vratiti u nekom od maloprodajnih objekata NINE WEST-a.

POVRAT (ukoliko želite povrat novčanih sredstava)

Slanje kupljenog artikla je potrebno izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 15 dana od primitka paketa.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je uplata izvršena. Ukoliko je Vaša narudžba plaćena karticom novac će biti vraćen na karticu, a za plaćanje pouzećem sredstva ćemo uplatiti na željeni tekući račun.

Prilikom slanja povrata naručenog artikla trošak poštarine snosi kupac te artikl šalje po kurirskoj službi po vlastitom izboru i po uvjetima koji odgovaraju kupcu.

Artikl se mora vratiti nenošen u neoštećenoj originalnoj ambalaži zapakiranoj u paket u dodatnoj, poželjno kutiji ili sličnoj ambalaži u kojoj je isporučen.

Stanje vraćenog artikla isključivo je odgovornost kupca. GLS-ovi djelatnici nisu nužno upoznati s procedurama i pravilima tvrtke NGN INTERNATIONAL d.o.o. te molimo kupce da prate upute navedene na našim stranicama te na Obrascu za zamjenu i povrat.

Prilikom slanja artikla potrebno je navesti našu adresu za povrate o kojoj će Vas uputiti naša web služba na temelju prethodno poslanog Obrasca putem kontakt forme na info@ninewest.hr

Napominjemo da je kurirskoj službi potrebno okvirno 3 radna dana za prijevoz paketa u svakom smjeru te molimo za strpljenje dok obradimo Vaš zahtjev za zamjenu ili povrat.

Zbog dodatnih troškova službe HP (Hrvatske pošte) nismo u mogućnosti preuzimati pakete koji se dostavljaju HP službom. Povrate svih drugih dostavnih i kurirskih službi primamo.

Ostale uvjete poslovanja Nine West webshopa možete pronaći na ovom linku.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili zamjenu proizvoda preuzmite ovdje.